dinsdag 18 juni 2013

Leerzame ervaring

Inzicht in de mogelijkheden van toepassing zijn nog beperkt doordat ik nog te weinig toepassingsmogelijkheden heb uitgeprobeerd.
Vooralsnog zie ik door al deze mogelijkheden door de bomen het bos niet meer en moet goed beseffen, dat ik enkele tools met zeer geringe regelmaat  in mijn lespraktijk kan gebruiken.
Het besef is al wel doorgedrongen, dat niet ik maar juist de studenten hiermee aan de slag moeten, anders heeft het weinig meerwaarde.
De docent moet hierbij slechts een begeleidende of sturende rol hebben.
Het zal mijn succes verhogen indien leerlingen zelf met enkele tools aan de slag kunnen en het ten goede komt aan de afwisseling en leervormen.

1 opmerking:

  1. Als je 1x een tool hebt uitgeprobeerd, een paar keer, wordt het vanzelf duidelijk of het bij jou en/of jouw lessen past. Gewoon experimenteren, ik help je wel!

    BeantwoordenVerwijderen